Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ....









- Κοριτσακι μου......
- Γεια σου μπαμπα τι κανεις?
- Σας εχω μια εκπληξη...
- Εκπληξη?
- Ναι!!! Ποτε θα ερθετε στο χωριο?
- Αν ειναι καλη η εκληξη αμεσως τωρα!

 χα χα χα χα.... 














- Σας επιασα δυο καρδερινακια.
Ειχαν φτειαξει φωλια οι γονεις τους στο πευκο στην αυλη και γεννησαν.
Τα εβαλα σε κλουβι κατω απ'την κληματαρια και ερχονται οι γονεις τους και τα ταιζουν....
- Αχ! μπαμπα μου αληθεια!
Ειναι ομορφα? 
Δεν εχω ξαναδει καρδερινα πως ειναι?
- Ειναι πολυ ομορφα, χρωματιστα,κελαιδανε πολυ ωραια......
Να τα εχετε συντροφια εκει που ειστε στη μεγαλουπολη. 
- Αχ! μπαμπακα μου....ποσο μας σκεφτεσαι.....πως ξερεις να μας δινεις χαρα!!
Να ερθουμε να τα παρουμε τωρα?
- Οχι ακομα να μεγαλωσουν λιγο πρωτα.
Ελατε μονο να τα δειτε ...
Να δειτε και μας...
Τι κανετε εκει με τοση ζεστη ?.....
- Αχ! μπαμπα μου........................


                                                                        Ιω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου